zondag 19 april 2009

ding 22

ik heb mij zojuist aangemeld bij bibliotheek 2.0. Kwam daar direct al Jozien en Greiteke tegen. Ook Robert gevonden. Simboen niet, terwijl zij toch al klaar is?!. Niet aangemeld aldaar?
Heb paar berichtjes gestuurd: wie wil mijn vriendje zijn. Is dit nu een soort Hyves voor bibliotheekmensen of zie ik dat te simpel zo laat op de avond ( en met een glaasje wijn op)

Misschien toch wel leuk als we straks ons 23dingen weblog niet meer bijhouden bedenk ik nu.

Ik hoor graag wat ik er nog meer kan doen. Heb nu wel even genoeg van steeds maar inloggen en nog meer nieuwe netwerken. We praten maandag wel even live met elkaar is ook belangrijk in deze tijd.

4 opmerkingen:

  1. Als het goed is, weet je inmiddels dat we vrienden zijn :-) Heb er bij gezet dat dit ws het begin van de voortgang is. Had in mijn log al aan de makers van de personeelfluisteraar gevraagd of ze een originele naam hadden voor ons en natuurlijk had Robert er gelijk drie: Netwives, Dinges of De Strijkers (als eerbetoon aan Kristiaan). Hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn inmiddels ook vriendjes geworden. Ik heb er trouwens nog niet veel mee gedaan, dat bibliotheek 2.0. Er zijn nu zoveel dingen waar we lid van zijn dat het moeilijk wordt om alles goed bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is bijna niet bij te houden al die accounts. Misschien kunnen we tijdens de evaluatie afspreken waar we elkaar kunnen vinden. Of morgen tijdens het afscheid van het ondernemingsplan en de brainstorm over Kristiaan. Of was 't nu net andersom?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kun je je opgeven voor de brainstormsessie over kristiaan?

    BeantwoordenVerwijderen