zondag 19 april 2009

Ding 23 23 dingen voltooid

Blij dat ik het voltooid heb, ik moest me er echt toe zetten de laatste 4 dingen af te maken. Dat heeft niet alleen met mijn situatie te maken, ik bespeur dat bij meer mensen. Het is mooi geweest zo. Veel gezien, veel gesurfd ( mag je dit nog wel zeggen? Is zeker helemaal 2007 of zo) veel gelezen, geluisterd en geleerd. Meestal heel relaxed met de laptop naast me op de bank en een glas wijn erbij.
Favorieten: weblogs, netvibes en RSS, googledocs, en alle mogelijkheden met foto’s. Daarnaast natuurlijk het lezen van de blogs van alle collega’s.
Resultaat: wij zijn als 23 dingen cursisten en collega’s ( ik heb het wel over de doorzetters) weer helemaal bij de tijd. Helemaal 2009 hoop ik. Ik heb dingen moeten doen en ontdekken waar ik anders geen tijd voor had gemaakt en ook het bestaan niet van had geweten.
Verrast: was ik door de samenbindende factor van deze cursus voor ons als collega’s. Het verbroederd zoals Jozien zo mooi zei. Ook verrast door het schrijftalent van Robert en Annelies en alle tijd die zij in hun blogs staken om ons nog meer leuke en leerzame dingen te laten ontdekken.
Bibliotheek: we zullen ook steeds meer 2.0 worden en er zal binnenkort in elk geval een (cluster) bibliotheekblog voor onze klanten gestart moeten worden. Anders loop je echt achter!
23 dingen was voor mij: een leerzame cursus in een heel verdrietige tijd.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    Gefeliciteerd met het halen van de eindstreep! En je bent lang niet de laatste die zover is. Een hele prestatie, vooral nu je zoveel aan je hoofd gehad hebt en nog hebt. Ik heb er bewondering voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Ingrid, heel erg gefeliciteerd met deze prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Je hebt er nog even flink aan getrokken. Bewonderingswaardig dat je het afgerond hebt in deze situatie. Tijdens en mede danzkij deze cursus (tenminste dat denk ik) heb je ook nog een prachtig blog van Frank gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid
    Een speciale felicitatie voor jou is hier op zijn plaats. Jammer dat ik geen bloemetje mee kan sturen.
    Groeten Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    als ik in jouw schoenen had gestaan had ik denk ik de pijp aan Maarten gegeven en de 23dingen laten zitten. Denk ik; ik weet het niet. Je weet niet van tevoren wat je wel of niet doet.
    Ik vind het heel goed van je niet alleen dat je de 23dingen hebt gedaan, maar ook dat je zo goed en zo kwaad als het kan doorgaat. Het moet ook wel, maar je doet het toch maar! Het is dat ik geen hoeden en/of petten draag, maar als ik ze wel droeg zou ik deze diep voor je afnemen.

    BeantwoordenVerwijderen