zaterdag 14 maart 2009

ding 16

natuurlijk al lang en breed bekend met het fenomeen Youtube. Niet dat ik er heel vaak op kijk maar ik wil jullie de prachtige filmpjes over cola en mentos niet onthuden, die moet je eens bekijken!

wat nu heel mooi is dat ik behalve de heel oude filmpjes uit 1997 ook een filmpje kan bekijken waarop Frank bij de presentatie in Enschede vorig jaar voorleest uit zijn laatste boek Flantuutn. De geluidskwaliteit is niet heel goed maar toch de moeite waard.

Ik ga volgende week nog wel met met eigen toestel ( vast en zeker al bibberend zoals Robert vreest) rond in de bibliotheek want een filmpje op youtube zetten dat heb ik nog nooit gedaan. De mogelijkheden van filmpjes voor de bibliotheek zijn natuurlijk legio maar ja wie moet dat allemaal opnemen en weer zichtbaar maken?

2 opmerkingen:

  1. De filmpjes zijn absoluut de moeite waard om te bekijken. Wat toch fijn dat Frank in zoveel media voorkomt en te zien is. Er staat zelfs een stukje in de nieuwste Elsevier zag ik.

    Heb je al geprobeerd een youtube filmpje op je blog te zetten? Je moet dan de insluitcode (staat rechts op de youtube site onder url) kopieren en plakken in een nieuw (html)bericht. Lukt dit niet, dan wil ik je wel even helpen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lukte toen dus niet ( op blog frank) kreeg steeds foutmelding, daarom toen zo opgelost. Zal het nog weer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen