vrijdag 13 maart 2009

ding 14

IM en chatten. Ik heb me er nooit toe kunnen zetten.
Mijn kinderen msn-en natuurlijk al jaren. Ik word soms simpel van de geluidjes die die berichten met zich meebrengen maar het heeft natuurlijk voordelen. Ze zijn altijd op de hoogte van elkaars wel en wee ( dat uit zich ook weer in de gebruikte nicknames) en terwijl ze een spelletje spelen op de pc "praten" ze met elkaar. Ook het contact met familie in den lande gaat zo tussen neus en lippen door en ik hoor via hen dan ook de laatste nieuwtjes.

In mijn bsfr mail heb ik een mail van Simboen voorbij zien komen met een uitnodiging om te chatten. Ik heb haar zojuist een uitnodiging terug gestuurd. Het is nu even afwachten tot we beiden online zijn.
Het op mijn weblog plaatsen van een googletalklogo/ gadget lukte mij niet, Wiesje graag nog even hulp hierbij.
Voor de bibliotheek is het vast wel heel handig maar je moet wel tegen die druk kunnen, ik zou er zenuwachtig van worden. Geef mij dan maar de mail. Kun je even iets langer nadenken over je antwoord.

1 opmerking:

  1. Ben ook niet zo van de chat, maar laatst reageerde mijn broer via het chatvenstertje in het blog, dat was toch wel grappig. Hij typt heel langzaam, dus dat was wel bij te houden..

    Het is een prima idee om ook een chatmogelijkheid op de biebsite te hebben, maar chatten is geen doen als je achter het inlichtingenbureau zit. Daar zijn we toch meestal al aan het multitasken, en je kunt niet wachten met reageren op een chatverzoek.

    BeantwoordenVerwijderen