vrijdag 13 maart 2009

ding 13

Ik had er bij de evaluatie al naar gevraagd : hoe kun je nu documenten via googledocs delen? natuurlijk niet wetende dat ik dit prachtige medium op deze manier zou gebruiken.

Ik heb op het weblog van Frank http://www.franklowik.blogspot.com/ een paar teksten toegevoegd. En ik ga er nog wel meer opzetten maar daarvoor wil ik eerst toestemming vragen aan de schrijvers.

Mooi dat het zo kan want hele lappen tekst op een weblog vind ik niet mooi.

Je moet wel oppassen dat je met het afsluiten niet meteen ook het blog afsluit of is daar ook een truc voor?

De mogelijkheid om samen aan een document te werken is mij wel duidelijk en dat doen we nu ook al wel via citrix

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ingrid,
    Dat de kennis die opgedaan is met de 23dingen-cursus op deze manier gebruikt zou worden konden we niet voorzien.

    Het is inderdaad handig om teksten in Google docs te plaatsen en dan te publiceren. Het artikel uit Elsevier is te openen, maar de beide andere niet (Gerrit Klaassen en de column van Sieverink). Die beide vragen om de inlogcode van Google.
    Thuis (ben nu op het werk..) ga ik de fimpjes bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ik had de genoemde artikelen niet gepubliceerd. nu is alles leesbaar voor wie dat wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht al zoiets. Ik kon trouwens de Publiceer knop niet vinden vanochtend. Soms heeft Google docs en Google mail wat kuren volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen