woensdag 24 juni 2009

weer terug

dag allemaal,
vanavond voor het eerst sinds tijden ( 2 maanden zie ik nu) weer eens bezig met mijn blog. Heb net de laatste blogs van Robert en Annelies gelezen. Annelies ik krijg bij jou steeds een foutmelding en word er dan uitgegooid. Daarom hier maar mijn reactie: wat een enorme oogst aan aardbeien, ik ben jaloers. Mijn oogst per dag uit mijn potten met aardbeiplantjes is 3 tot 4 stuks, geweldig vind ik dat.

Maar de Japanse wijnbes zit vol, misschien moet ik daar straks ook maar jam of sap van maken. Kunnen we vast niet tegenaan eten. Dan heb ik het nog niet over de druiven, misschien moet ik wel wijn maken, maar niet heus.

Laptop, ik heb sinds half mei een nieuwe laptop. Deze is dit keer helemaal voor mijzelf. De jongens mogen 'm wel gebruiken voor internet maar er mag geen spelletje opgezet worden en hij mag dus ook niet de kamer uit en moeders gaat te allen tijde voor! De oude laptop was namelijk begin mei plotseling op zwart en ik dacht dat wordt niets meer daarom meteen maar een nieuwe gekocht. ( was een leuke aanbieding)
Gelukkig heb ik een handige student in de buurt die ik kan inhuren voor PC problemen en die mijn thuisnetwerk instelt. Hij heeft de oude laptop weer aan de praat gekregen, die staat nu bij Ivo op zolder. Wel luxe hoor met zijn 3-en ook 3 werkende pc's in huis.

Nu zit ik dus als vanouds met de laptop op de bankleuning en een glaasje wijn ernaast.

1 opmerking:

  1. Hoi Ingrid,
    Welkom terug!
    Eergisteren kreeg ik ook steeds een foutmelding bij mijn eigen blog. Probeer het nog eens,misschien is het een tijdelijke dip.
    Bij ons thuis hebben we ook 1 pc of laptop per persoon. De jeugd moet er tegenwoordig eentje hebben voor school.
    Wijnbessen zijn heel lekker, maar de struik is een ramp met al die stekels. Die bessen heb ik ook wel eens ingevroren, maar op een of andere manier werden ze daar niet lekkerder van. Meteen maar verwerken of opeten dus!

    BeantwoordenVerwijderen