woensdag 15 april 2009

ding 20 muziek

Leuk dat lastfm. Heb net verschillende liedjesvan de Dubliners beluisterd. Erg leuk en bijna jeugdsentiment, maar ze zingen nog steeds deze 4 bebaarde Ierse mannen. Ik heb ze dus in jaren niet gehoord maar ik had vroeger verschillende LP's van ze helaas heb ik er geen cd van. Nu dus maar vaker luisteren via Lastfm of liedjes downloaden.
Dubliners ( video embedden lukt weer eens niet! fout op pagina)
Erg aardg vind ik al die extra informatie die je kunt vinden. Alle albums, nummers, uitvoeringen en optredens. Wat anderen er van vinden kan mij niet zo boeien. Een site om nog weer eens naar terug te keren.

Wat ik wel vreemd vind is dat als ik stukken van Mozart wil luisteren deze na 30 seconden stoppen. Doe ik iets verkeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten