maandag 12 januari 2009

Ding 5

Ook ding 5 is klaar! Gister alles van dat onderdeel nog weer eens doorgelezen en uitgevoerd. Mijn Blog ziet er kleurig uit en ik ben ook van plan dat regelmatig aan te passen.
Ik ben inmiddels wel overtuigd van het belang van rss maar ik ga ze zelf wel zeer selectief opnemen want wanneer moet je het allemaal lezen. Gelukkig kun je ze ook makkelijk verwijderen. Tijdens deze cursus neemt het lezen van de blogs van de collega's ook de nodige tijd, alhoewel niet iedereen even actief is. TIP: de aangegeven tijd klopt niet: die kun je heel simpel aanpassen via tab instellingen en opmaak.
Ik ben wel heel enthousiat over netvibes en ik heb ook mijn zoon van 18 er enthousiast voor gemaakt. Ben inmiddels tevreden over layout en inhoud van mijn netvibes.

1 opmerking:

  1. Jou blog ziet er zeker keurig uit! Prachtige foto's, wat staan jullie er blij op.
    Fijn, dat je het nut van Netvibes hebt ontdekt. Zo kun je je kinderen ook nog iets leren op het gebied van de digitale wereld!Ik ben benieuwd of je ook een paar interessante feeds hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen