vrijdag 9 januari 2009

ding 4

Nou nou dat keallet swier dat ding vier ( rijmt ook nog)
Afgelopen zondag gestart maar daarna geen of onvoldoende tijd meer gehad, terwijl het voornemen er wel was! En dat terwijl ding 5 alweer klaar staat en eigenlijk ook al af had moeten zijn. Alle opdrachten van ding 4 heb ik uitgevoerd. Tabs gemaakt, leuke sites toegevoegd. Alle blogs van mijn collega's. Nu nog tijd vinden om er de lol en het nut van in te zien.
Annelies alweer druk in de weer met foto's nou dat moet ik allemaal nog. Las vandaag een stuk in de krant over breien, dat komt weer helemaal terug. Ik wou dat ik er weer tijd voor had.
Nu dit weekend heb ik wel weer wat tijd ( hoop ik) en dan ga ik verder met ding 5 en ook met het opruimen van mijn digitale foto's. Kan ik misschien nog een paar leuke toevoegen aan mijn blog.
Nog een vraag: als een site geen RSS feed heeft, heeft het dan ook geen zin om deze site toe te voegen in je netvibes of maakt dat geen verschil? Ik ga kijken of onze bibliotheeksite wel rss heeft. En ik zal deze ook toevoegen aan mijn netvibes! Vult iederee wel het schema in?

groetjes Ingrid

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    Dat Fries van jou is maar werkelijk prima, keallet is nou niet bepaald het makkelijkste woord! Ook mooie foto's op jouw blog, je knalt er wel uit met zo'n grote foto als binnenkomer!!! En de bibliotheek heeft (nog) geen rss, Annelies en Robert, zullen we er eens werk van maken om dat te doen? Volgens mij heeft geen enkele Friese bibl nog rss, zou mooi zijn als wij als cluster hadden en ook mooie kans om op andere (en vooral snelle) manier nieuws bij de klanten te krijgen

    gr
    Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nynke
    ik heb het ook al met Annelies over RSS voor bibliotheeksite gehad. Schijnt nogal duur te zijn maar dat snap ik niet echt want heel veel sites heben het wel. Een bieblog is natuurlijk ook erg leuk en kost alleen tijd! Kijk even in de reacties op mijn blog dan kijk ik of haar reactie misschien via de mail is gegaan. Dat is wel weer lastig van al die communicatiekanalen. Wanneer en waar heb je het gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Zoek je nog breipatroontjes?
    Zie http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php.
    Groeten, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen