vrijdag 16 januari 2009

ding 6

ik houd het maar bij dieren , gerelateerd aan mijn naam mooi he?











maar ze kunnen ook lastig zijn en de boel traineren : net mensen











vaak zie je ze ongrijpbaar hoog in de lucht










krijgen we deze winter nog een mooi pak sneeuw?











Wat een prachtige foto's op Flickr. Heel mooi toegankelijke site en makkelijk zoeken. Ook leuke winterfoto's van Leeuwarden gezien. Deze opdracht was een fluitje van een cent. Ik ga ook nog wel bezig met opdracht b. Dan kan ik mooi proberen eigen foto's erop te zetten.
( met dank aan Jubeke en Kelderman voor deze foto's)

na publicatie van deze blog bleek de opmaak in het weblog wel heel star en vervelend: er passen niet 2 foto's naast elkaar en dat zie je niet in het voorbeeld. Kostte nog weer veel tijd om de layout te fatsoeneren

3 opmerkingen:

  1. Ondanks dat het veel tijd gekost heeft, ziet het er toch goed uit! Toepasselijk al die ganzen.
    Ik ben benieuwd naar je eigen foto's.Suc6

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou wel dat ik dit gemakkelijk vond. Gistermiddag even bezig geweest, maar kwam er niet goed uit.
    Hoop dat het zaterdag lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die ganzen!
    Ik probeer een foto uit Flickr mbv de url in mijn bericht te krijgen, maar dat lukt niet. Ik heb ook al een foto van internet gehaald in een vorig bericht, maar die heb ik eerst opgeslagen in Mijn afbeeldingen. Wil het nu toch graag zo leren,dus maar even doorploeteren.

    BeantwoordenVerwijderen