zondag 4 januari 2009

Ding 4

Ik heb vanalles gelezen en heb nu 2 pagina's bij netvibes. Een prive en een openbare ( lijkt de bibliotheek wel) Paar rrs feeds toegevoegd, maar het is niet zoals ik het wil.
Soms zie ik door de bomen het bos niet meer met al die wachtwoorden en inloggen.
Ik wil ook zo graag dat een site er leuk uitziet. Is nu nog niet zo. Vandaag helaas geen tijd meer.

Ik ga mijn digitale fotoalbum afmaken en bestellen en vanavond het huis vol met nieuwjaarsvisite... zo gaat dat.
Ik wil nog wel even van iemand weten hoe je snel kunt aangeven dat je al je collega's wilt volgen, is mij nog niet gelukt.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid
    Hoe het in 1 keer zou kunnen weet ik niet, ik kopieer als snelkoppeling (bij blogoverzicht in 23 dingen) en dan plak ik het erin bij volgen. Ja, is wat omslachtig, maar ik hoef ook niet iedereen te volgen: dan kom ik er nooit meer door!

    gr
    Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Het is even werk om alle collega's toe te voegen in je blog, maar in Netvibes kan het wel in één keer via de link die W&W gegeven hebben: http://www.23dingen.nl/bsfr/?page_id=17.
    Dan staan ze allemaal bij elkaar op een tabblad en kun je in ieder geval snel zien wie er iets geschreven sinds de vorige keer dat je keek.
    Groeten, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lukt het zo Ingrid? Annelies heeft het goed omschreven! Dank daarvoor! Het is nl. erg leuk om te kijken wat een ieder zoal doet. En het is goed om op elkaar te reageren, daar leer je alleen maar van. Web 2.0 gaat over ‘DELEN’. Maar je moet helemaal niks hoor, je mag delen. Het fijne van alle Web 2.0 tools is juist dat je als gebruiker het heft in handen hebt. JIJ mag kiezen of je deelt of niet.

    BeantwoordenVerwijderen