zaterdag 7 februari 2009

ding 10 delicious

heb de instructies bekeken en wat rondgekeken op delicious. Het kan aan de tijd van de dag liggen maar ik geloof dat dit onderdeel niet aan mij is besteed. Kwam ook al niet meer werkende links tegen en ook de actualiteit is ver te zoeken. Ik ben ook niet iemand die op internet van het een naar het ander gaat. Ook houd ik mijn favorieten wel aardig op orde. Het belang van op elke computer bij dezelfde links kunnen is mooi maar niet onmisbaar en dat zit deels ook wel in netvibes. Als een van jullie er anders over denkt en dan hoor ik dat graag en ik nodig je uit mij de voordelen te laten zien. Dan ga ik ermee verder. Voor nu geloof ik het wel.


Wil nog even reclame maken voor een leuk uitstapje. Wij waren vandaag naar paleis Soestdijk met vrienden. Zeer de moeite waard, je krijgt een leuke rondleiding en ook het park is mooi, zelfs in de winter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten